Google+

Previews: Sims Camp - Dag 1 (Blog)

maandag, september 9, 2013 - 22:37

Maandag - 19 augustus 2013

Ik ben al weken zenuwachtig. Vandaag is de grote dag! Mijn koffer is ingepakt. Het kostte wel wat moeite om hem dicht te krijgen. Ja, ik moest er twee stapels kleding uithalen... Oeps! Voor het geval je je afvraagt waarom mijn koffer ZO vol zat: ik heb veel medicatie mee, wat veel ruimte in beslag neemt. En ik heb ook wat cadeautjes uit Nederland meegenomen voor al die mensen van over de hele wereld! En mocht je je afvragen wat voor cadeautjes dat dan waren, ik had stroopwafels en hagelslag mee! :P

Terwijl ik me in orde maakte voor Sims Camp heb ik ook mijn zoon nog naar school gebracht (en nadien weer opgehaald). Hij lijkt erg blij te zijn voor mij dat ik wegga, maar hij is ook wat bezorgd. Hij had zelfs moeite met slapen de nacht voordat ik vertrok, omdat mama wegging. Hij weet wel dat ik terug kom hoor. Ik denk dat dit gewoon erg nieuw is voor ons allebei. Ik ben nooit zolang van mijn familie weggeweest. Nou ja, wel voordat we een familie waren en ik dan op reis ging. Maar sinds mijn zoontje is geboren ben ik maar een keer een weekje naar Londen geweest met mijn partner. En dat is het dan ook wel. Ik zal ze zeker missen. Maar het wordt zo gaaf! Of moet ik awesim zeggem?

Vanaf dit punt ga ik foto's laten zien die ik heb genomen en een aantal daarvan stonden ook op mijn Instagram.

Wachten op de bus met mijn bagage. Ik zie er wellicht niet enthousiast uit, maar ik sta te shaken van de zenuwen lol !

Op het station in Eindhoven nog even knuffelen met mijn familie voordat ik vertrek!

In de ICE richting Keulen heb ik mijn community manager Jordy ontmoet, en ook Soraya van Sims Nieuws!

Dit was ongeveer wat ze aan drinken hadden dat ik mocht hebben. Ik doe mijn uiterste best om geen frisdrank te drinken en om alles gluten- en lactosevrij te houden. Dat betekent helaas ook dat ik geen M&M's en Ben & Jerry's kon eten. Maar ach. :P

Willekeurige foto van binnenin de ICE trein.

Oooohhhh een Sims 4 busje! Op dit moment had ik ook Sara de Moor van het D.N.A. Request Team ontmoet! We gingen toen met z'n allen naar het Novotel in Keulen. Nog bedankt aan onze begeleider Jordy voor de hulp met mijn koffer hahahaha! Bij het hotel gingen we inchecken en toen kregen we superleuke Sims goodie bags!

Yaaaay voor het Welkomscommitee! Helaas waren er geen andere Sims fans aanwezig toen wij daar aankwamen. Maar eerst maar wat anders doen. Kijk eens wat ik kreeg toen we aankwamen!

Ohhhhhhh! Ik heb een vlog gedaan over deze goodie bag!

Verrassing in de badkamer van mijn hotelkamer! Deze toffe statische raamstickers waren overak. Dus niet alleen in onze kamers, maar ook door het hotel, in de bar bijvoorbeeld hahaha.

Aangekomen in mijn kamer met mijn Plumbob koffer en mijn goodiebag!

Ik was ZO enthousiast na al dat reizen, en toen kwam ik erachter dat er behalve ons drie meiden (Soraya, Sara en ikzelf) er verder niemand van Sims Camp aanwezig was in het hotel! Ze waren allemaal uit eten gegaan, want blijkbaar was het restaurant in het hotel al geboekt door een andere groep. Aangezien het al laat en donker was, en ik moe en een beetje onwel was, wilde ik niet in m'n eentje naar buiten om ze te gaan zoeken. De andere twee meiden gingen al vrij snel naar bed na veel te duur avondeten. Het was allemaal een misverstand, maar we zagen eten, en EA had min of meer gezegd dat het oke was om daarvan te eten. Ik probeerde wifi werkend te krijgen terwijl de andere meiden zichzelf hadden voorzien van een beetje eten. En met een beetje, bedoel ik dus ook echt een beetje. Toen kwam de ober naar ons toe en zei ongeveer dat ze per persoon 22 Euro moesten betalen, want dit was een lopend buffet van een andere groep, echt dat verzin je toch niet?! Dat is uiteindelijk opgelost, min of meer. Soraya en Sara kregen een "deal" waarbij ze nog steeds moesten betalen (Ik geloof 12 en 15 Euro), maar wel minder dan in eerste instantie werd geëist. Dus dat was een fijn begin... Het was maar goed dat Sara voor iedereen opkwam, ze veranderde in een felle mama hahaha!

Nadat ik terug was op mijn kamer, enigszins bedroefd omdat ik de groep zou ontmoeten, of in ieder geval een deel daarvan, kwam ik erachter dat Cristina van SimsCri en Liliana van Edenstyle ook in het hotel waren, en kort daarna hoorde ik dat Rachybop er ook was! Dus ik ging naar beneden om hen te ontmoeten. En kort daarna kwam de rest van de groep terug naaar het hotel! Jeetje er waren zoveel mensen! Ik herinner me nog dat Greg van SimCookie en Lexi (Alexis) van SimsVIP keihard ROSIEEEEEEEE riepen hahahaha. Ik weet het niet precies, er waren zoveel mensen en het was een beetje overweldigend, dus ik weet niet precies meer wie ik nou heb geknuffeld en wie niet. Maar door de week heen heb ik geprobeerd om met iedereen te praten, en dat was een hele klus want we waren met iets van 40 man!

Vlak na de ontmoeting renden we door de gangen van het hotel. En we maakten leuke foto's in Alexis haar kamer:

Ja, Greg en Rosie zijn gek!

En ik was aan het feesten met de minions. Nog steeds in Lexi's kamer, maar deze minions waren voor Crinrict. :P

Dit was beneden in de lobby. Ik vind deze foto zo leuk! :D

Amalia van Alala Sims, ikzelf, en Greg van SimCookie!

Amalia van Alala Sims, Greg van SimCookie, ik, en Karol van DOTSim!

Na in de lobby te hebben rondgehangen, gingen Greg en ik weer terug naar Alexis om te kijken waar ze bleef, want ze leek te zijn vergeten om naar beneden te gaan om gezellig mee te doen. Dus toen bleek dat ze al lag te slapen hahaha. Oeps! Blijkbaar hebben we het feestje in haar kamer gemist. We zijn uiteindelijk in een hotelkamer beland, al voel ik me wel een beetje rot omdat ik niet meer weet wiens kamer het was lol! En ik nam wat thee, maar dat duurde een eeuwigheid om af te koelen xD en toen was het alweer zo laat... dus heb ik iedereen een goede nacht gewenst en ben terug naar mijn hotelkamer gegaan om te slapen.